Cafeta a La Clau per autofinançar la campanya electoral de la CUP-AE

El Casal Popular i Cultural acollirà dissabte 17 una cafeta per obtenir fons per autofinançar la campanya electoral de la CUP-AE, que va decidir no demanar cap préstec bancari per a la campanya, i comptar amb les aportacions provinents de la pròpia organització i les persones que, com en el cas de d'una cafeta, vulguin contribuir a les despeses de la campanya.

Durant la cafeta es visualitzarà el documental Homenatge a Catalunya II, se sortejarà una panera cultural, i es podrà gaudir d'uns bons pintxos, bona música i bon ambient en una Festa d'Unitat Popular.

En paraules d'un company:

Ja sabeu que una campanya electoral genera força despesa de calers. Com que volem que la CUP mantingui la seva independència, no volem demanar cap crèdit bancari i estem pagant la campanya només amb recursos propis i aportacions de particulars i col·lectius. Per això necessitem fer una kafeta autogestionària. No volem només que col·laboris econòmicament en la campanya, la prioritat és que sigui una festa per la unitat popular on puguem intercanviar impressions, de la vaga, de les eleccions, i de tot allò que ens envolta, mentre ens mengem uns pintxos acompanyats d'una cervesa.

La kafeta serà demà dissabte 17 de novembre a partir de les 18h, al Casal Popular i Cultural La Clau

Som unitat popular