Corrupció a Cerdanyola: Volem la veritat de manera “clara, transparent i neta”

Nota de premsa de la CUP de Cerdanyola

La Candidatura d’Unitat Popular instem públicament al govern de la nostra ciutat perquè doni mostres reals d’una gestió “clara, transparent i neta” en relació als projectes urbanístics que es porten a terme a Cerdanyola. L’alcalde Toni Morral va fer servir aquests termes per referir-se a la presumpta bona gestió del govern. Ara li reclamem que exerceixi aquesta transparència i claredat.

Com ja és sabut, el cas Pretòria i la trama de corrupció urbanística que s’ha posat al descobert els darrers dies han esquitxat també Cerdanyola. Per ara coneixem alguns noms d’implicats directes en aquestes trames de corrupció, especialment el cas de Lluís Casamitjana, un empresari amb importants interessos urbanístics a la nostra ciutat com a president  de l'empresa Espais, així com Proinosa, una altra empresa que també ha aparegut relacionada amb aquesta xarxa de corrupció. Unes empreses constructores que durant anys i fins l’actualitat han comptat amb una dilatada i beneficiosa relació comercial amb el nostre ajuntament.

Per tot això, instem públicament i sol.licitarem formalment que el govern de Cerdanyola exposi fil per randa quines són les operacions que ha establert amb aquestes empreses, i amb Casamitjana especialment,, i quina relació hi manté actualment. Sol.licitem que aporti a la població de Cerdanyola totes les xifres i detalls sobre aquestes operacions. Perquè els cerdanyolencs i cerdanyolenques volem conèixer tota la veritat de manera “clara, transparent i neta.”