El 20 d'abril, Jornada per la Convivència a la plaça Abat Oliba

El proper 20 d’abril, col·lectius i persones de Cerdanyola convoquem a una jornada de convivència a la plaça Abat Oliba amb l’objectiu de fer difusió i denúncia de l'ordenança de civisme que vol aprovar el govern municipal d’ICV-EUiA i PSC. La jornada començarà a les 10 hores del matí amb actes previstos per a totes les edats.

10h esmorzar i taller de pancartes11.30h contacontes12:30h xerrada amb Manuel Delgado (PCC-EUiA) i Adam Majó (CUP): 'Xerrada sobre Ordenances cíviques d'altres poblacions. Què són, què representen per a la ciutadania? Què podem fer?'13:30h taller de cuina vegana a càrrec de La Verenjena Revelde14h dinar, porta’l de casa!16h activitats infantils a càrrec del CAU i dels esplais Cu-Cut i CLUPI i xocolatada. Alhora teatre: “Teatralitzant la corresponsabilitat”.18h música en directe i cloenda
I durant tot el dia: jocs, futbol, música, parada informativa.

Volem mostrar la nostra satisfacció per la bona acollida del vídeo publicat recentment que aporta opinions sobre la nova ordenança que volen fer llei a Cerdanyola i que ha sacsejat l’opinió pública de la vila en els darrers dies, essent tema de conversa habitual. Alhora volem denunciar la patètica reacció per part del govern d’ICV-EUiA i PSC, intervenint la noticia mitjançant la qual els mitjans de comunicació municipals es feien ressò de l’èxit del vídeo. (adjuntes les captures).