La CUP rebutja el procés de privatització de la sanitat al País Valencià

La Candidatura d'Unitat Popular rebutja l’anunci fet el passat 27 d’abril pel el vice-president i portaveu del Consell de la Generalitat valenciana, Jose Císcar, segons el qual es privatitzarà la gestió dels hospitals del País Valencià a partir del gener de 2013.

Aquesta mesura significa una nova agressió al sistema de sanitat pública dels Països Catalans, que ve a sumar-se als  tancaments de centres d'atenció primària, serveis d'urgència i consultoris locals de Catalunya, el plans del govern de les Illes de tancar l'hospital Joan March i l'Hospital General, els copagaments farmacèutics, la voluntat de cobrar per nit hospitalització i tot un seguit de mesures contra drets socials bàsics aconseguit per la força de les lluites populars, mesures que atempten contra les classes populars donat que es vulneren els principis d’igualtat, universalitat i qualitat d’un servei públic de sanitat.

Donem suport a totes les plataformes i col·lectius en lluita al País Valencià en favor d’un model públic de sanitat i els animem a continuar la lluita contra la privatització de la sanitat.

Fem una crida a plantar cara davant les classes dominants dels Països Catalans i l’oligarquia espanyola, perquè cal deixar ben clar que “privatitzen per enriquir-se”.