Assemblea Oberta de la CUP Cerdanyola

Benvolguda/benvolgut,

com potser ja sabràs, la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) ens presentarem a les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 25 de novembre. Després de més d'una dècada de treball municipalista, i amb el bagatge i l'experiència de més d'un centenar de regidores i regidors, la CUP hem decidit portar la veu de l'esquerra rupturista al Parlament. És l'oportunitat de demostrar que hi ha altres formes (i valors) de fer política, que hi ha alternativa a la depredació capitalista, i que ho podem fer des de la base, des de viles i ciutats, per assolir la llibertat i la justícia social.

Per tot això, i perquè volem comptar amb la teva veu i les teves opinions, et convidem a participar a l'Assemblea Oberta de la CUP que realitzarem el proper dijous 25 d'octubre a les 18h al Casal Popular i Cultural La Clau (c/Mare de Déu del Pilar, 43) de Cerdanyola. En aquesta assemblea oberta explicarem el procés que ens ha dut fins aquí i les línies bàsiques del nostre programa polític. De la mateixa manera, ens agradaria incorporar les opinions que en sorgeixin per tal de fer el projecte de la CUP el més participatiu possible.

Preguem puntualitat per tal de no interferir en els actes del Correllengua que hi ha programats a continuació, i als quals també us animem a participar.

T'hi esperem!