Rajoy i Sánchez-Camacho: No sou benvinguts a Cerdanyola!

Països Catalans, 21 d'octubre de 2011

La CUP expressa el rebuig a la presència a Cerdanyola de Mariano Rajoy i Alícia Sánchez-Camacho amb motiu de l'inici de la precampanya electoral espanyola. -Ni polítiques neoliberals ni opressió nacional-.

La CUP de Cerdanyola volem expressar el nostre més profund rebuig a la presència a la nostra Vila del president del Partido Popular, Mariano Rajoy, i la presidenta del Partit Popular de Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, amb motiu de l'inici de la precampanya a les eleccions espanyoles del 20 de novembre de 2011.

Ambdós són els representants de la política que ens està portant a una crisi social i nacional. El PP fa possible, junt amb CiU i PSOE, que els nostres drets socials estiguin sent menyspreats, perseguits i extorsionats per satisfer els interessos del sistema financer capitalista. A més, la seva croada contra el català a les nostres escoles és una intromissió inacceptable que la immensa majoria dels catalans i catalanes hem rebutjat. Amb aquests atacs a la llengua no pretenen sinó destruir la nostra llengua i la nostra identitat com a poble. Els atacs al  model d'immersió lingüística -un model insuficient- representen una agressió directa a la cohesió social, alimentada pels mitjans espanyolistes, amb que es pretén dividir i confrontar la població catalana.

Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Cerdanyola del Vallès